Hooggeëerd publiek: er is nieuws hoor, tadada!!






Beste mensen, even tussendoor twee heuglijke nieuwtjes, aangaande verstrekkende blogactiviteiten en een eenvoudige manier om daarvan op de hoogte te blijven. En ook gewoon over gezellige plannen, dus lees vooral verder!

Een tweede stek voor boekenblogs

Laat ik een geheim vertellen: ik lees véél meer dan wat op deze blog verschijnt. Maar omdat ik hier verslag uitbreng van mijn speurtocht naar leesbare oude literatuur is daar eigenlijk geen plaats voor.  Gelukkig kreeg ik de kans om ambassadeur te worden van de fijne locale website Leuven Leest. U vindt daar nu al een foto van ondergetekende en wat info over mijn leesvoorkeuren. En meteen ook vijf extra boekentips! Vanaf nu zal ik daar regelmatig een nieuwe tip aan toevoegen, dus wie denkt: ik wil wel eens weten wat Jacqueline vindt van het meer recente werk: allen daarheen!

Een nieuwsbrief

Al eventjes geleden vernam ik bovendien dat het automatische abonnement op deze blog vervalt, en dat het super ingewikkeld is om dat weer te activeren. En ik geef het toe: ik ben gewoon een beetje te lui om dat te gaan uitpluizen. Dus ik dacht: wat als ik eens per maand een nieuwsbrief schrijf?  Dan blijven mensen op de hoogte en dan hoef ik verder niets moeilijks te gaan doen. Tel uit de winst, toch? Dus een nieuwsbrief it is.

Nou ja, nieuwsbrief, nieuwsbrief, gewoon een mailtje dus met een overzichtje van wat er verscheen op deze blog en Leuven Leest.  Plus af en toe een tip voor een podcast, een tentoonstelling of een film erboven op. Niet heel spectaculair, wel gezellig! Zin in? Laat dan hier uw gegevens achter en dan komt de volgende nieuwsbrief naar u toe!

Lekker makkelijk dus om op de hoogte te blijven, en dat is precies de bedoeling. Graag gedaan hoor!

****

De afbeelding komt ook deze keer weer uit de onuitputtelijk boeiende collectie van het Rijksmuseum: Aujourd'hui, Journal des modes Ridicules, 31 Xbre 1839, 2me Année : L'artillerie du Binocl (...), Delaporte, naar Henri-Gérard Fontallard, 1839

Mijn voorraad afbeeldingen aldaar kan u bewonderen via deze link.



Reacties

  1. Leuk! Ik heb met net ingeschreven voor je nieuwsbrief.
    Trouwens, het abonnement in de feedreader werkt nog wel steeds. Het zijn alleen de e-mailabonnementen die zijn vervallen (irritant genoeg, trouwens).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anna, goed om te weten dat het abonnement nog gedeeltelijk werkt! De eerste nieuwsbrief komt er bijna aan, ik heb al zin om 'm te maken!

      Verwijderen
  2. Die brief ga ik zeker volgen, ik duim dat veel van mijn volgers nog steeds bediend worden. Ik ben gestrand in mijn poging om te ontdekken hoe ik eea kan omzetten. Volgens Feedreader had ik geen abonnees, dat zou dus kunnen kloppen ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, op deze aanpassing zat niemand echt te wachten hè? Maar goed, we passen er een mouw aan. Ik ben vooral met de nieuwsbrief begonnen omdat ik niet meer kopje onder wil gaan op de sociale media (twitter instagram, facebook) ik ben daar even helemaal mee gestopt, want ik zat voordurend te kijken of ik likes had, en ik dacht dat ik mijn tijd beter kon besteden, ...! De eerste nieuwsbrief is ondertussen de deur uit, ik hoop dat je hem leuk vond!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts