dinsdag 11 april 2017

Een nieuw blogleven: flaneren op de werkvloer


Na lang twijfelen, wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt: ik begin een nieuwe blog.

Een blog over hoe je op het werk kunt flaneren: af en toe eens stilstaan, zorgvuldig aandacht kunt schenken, onverwachte ontdekkingen doen, genieten en de tijd kunt nemen. Kortom: ik ga op zoek naar balans op kantoor.

Ik wil daarover verder nadenken, en deel mijn mijmeringen, literaire quotes en zo nu en dan een vleugje theorie. Ik hoop dat het me helpt om met meer aandacht te leven. En om bij te leren.

Dank aan iedereen die me de voorbije jaren als theetante volgde. Ik blijf lezen, maar blog daar niet meer zo uitgebreid over als voorheen. Maar natuurlijk blijft de literatuur ook op de nieuwe blog een rol spelen.

Voortaan uiterst welkom op: flaneren op de werkvloer.

5 opmerkingen:

  1. Wat jammer! Ik zal je boeiende en heerlijk geschreven observaties over boeken echt missen. Desalniettemin: veel plezier en succes met je nieuwe blog en ik hoop van harte dat je ook nog eens op het mijne langs komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stap! Ik vind het jammer dat je minder over boeken gaat schrijven, dus hoop dat er nog wel af en toe een bespreking voorbij komt. Een korte mag ook ;) En ik ga nu snel kijken op je nieuwe blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt interessant! Inderdaad jammer dat jij daardoor/daarom wat minder de focus legt op boeken, maar ik ga zeker jouw nieuwe activiteit volgen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nieuwe blog klinkt erg interessant, in mijn rol als leidinggevende binnen een organisatie. Ik blijf je dus volgen!Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer om te horen, want ik genoot altijd erg van je boekenstukjes. Maar ik wens je natuurlijk heel veel succes met je nieuwe blog en soms is het ook gewoon heel leuk om een nieuwe weg in te slaan. Ik hoop dat er af en toe nog wel een boekbespreking voorbij komt!!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen